مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 20:502020-11-24اجتماعي

کاهش ناپایداری موقتی آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز جوی پایداری در آسمان مازندران حاکم شده و افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

- احمد اسدی امروز درباره پیش بینی وضعیت جوی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اظهار کرد: طی روز گذشته شاهد بارش باران، وزش باد، بارش برف در ارتفاعات و کاهش دمای هوا استان بودیم به طوری که بیشترین سرعت وزش باد مربوط به ایزدشهر نور با 72، نوشهر با 65، آمل با 58 و رامسر با 50 کیلومتربرساعت گزارش شد.

وی افزود: همچنین بیشترین مقداربارش باران از ایزدشهرِ نور با 61،کلودهِ محمودآباد با 44، نوشهر با 39، وزرامحلهِ سرخرود با 31 و بورخانیِ لفور سوادکوه با 30 میلی متر و بیشترین بارش برف با ارتفاع 10 تا 15 سانتی متر از محور کیاسر، 10 سانتی متر از گدوک و شورآب و 5 تا 10 سانتی متر از محور کندوان به ثبت رسیده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به کاهش ناپایداری آسمان مازندران، اضافه کرد: فردا جوی پایداری در آسمان مازندران حاکم شده و افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

اسدی بیان کرد: از روز پنج شنبه با نفوذ سامانه بارشی به تدریج شاهد افزایش ابر و از بعدازظهر شاهد بارندگی وزش باد در ارتفاعات بارش برف و باران هستیم که این وضعتی روز جمعه هم تداوم خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ناپایداری موقتی آسمان مازندران

کاهش ناپایداری موقتی آسمان مازندران