مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 20:102020-11-24حوادث

تا قربانی نشده اند به کمک این خانواده بشتابیم


دبیر مجموعه جهادی خشت های مهربانی از خیرین خواست تا شرایط نامناسب اقتصادی دختران یک خانواده مظلوم را قربانی نکرده، به کمک آنها بشتابند.

- بهزاد شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مجموعه جهادی خشت های مهربانی چند سالی است که خانواده ای با پدر معلول، یک مادر پیر و سالخورده و سه دختر را مورد حمایت قرار داده است.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب محل زندگی این خانواده، افزود: شاید باورش سخت باشد، اما این خانواده در یکی از محله های حاشیه شهر ساکن هستند و دور تا دور محل زندگی آنها را موادمخدر فروشان گرفته اند و بعضاً برای این خانواده نیز ایجاد مزاحمت می کنند.

دبیر مجموعه جهادی خشت های مهربانی با تاکید بر اهمیت شتافتن به کمک چنین خانواده هایی، تصریح کرد: اگر به داد این خانواده نرسیم هر لحظه احتمالش وجود دارد که این سه دختر معصوم، قربانی این شرایط اقتصادی شوند.

وی ادامه داد: برای رهن منزلی و با در نظر گرفتن مقدار پولی که خود خانواده دارند، مبلغ 20 میلیون تومان نیاز داریم که این مبلغ را به 2 هزار سهم 10 هزار تومانی تقسیم کرده ایم.

شهبازی در پایان ابراز امیدواری کرد تا یکی دو روز آینده مبلغ مورد نظر به لطف خیرین جمع آوری شود تا هر چه زودتر این خانواده از خطرات در کمین نجات یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا قربانی نشده اند به کمک این خانواده بشتابیم

تا قربانی نشده اند به کمک این خانواده بشتابیم