مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 19:552020-11-24سياسي

فعالیت 5 کمیته در طرح غربالگری قرارگاه حاج قاسم سلیمانی آستارا


در اجرای طرح غربالگری قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان پنج کمیته فعالیت می کند.

- ایسنا/گیلان فرماندار بندر مرزی آستارا گفت: در اجرای طرح غربالگری قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان پنج کمیته فعالیت می کند.

عباس صابر در جلسه هماهنگی اجرای طرح غربالگری قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در شهرستان آستارا که در فرمانداری این بندر مرزی برگزار شد، اظهار کرد: فرماندار شهرستان به عنوان فرمانده، مدیر شبکه بهداشت و درمان به عنوان معاونت و فرمانده سپاه به عنوان فرمانده عملیات در این قرارگاه معرفی شده اند.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف این قرارگاه، همه باید به طور هماهنگ با یکدیگر فعالیت کنند، ادامه داد: پنج کمیته در این قرارگاه پیش بینی شده است که تحت عناوین کمیته حمایت و قرنطینه خانگی، کمیته پشتیبانی قرارگاه، کمیته آموزش همگانی، کمیته پایش و نظارت و کمیته عملیاتی محله هستند.

وی با تأکید بر رهگیری، اقدام و مراقبت مبتلایان به بیماری کرونا، به طور هوشمند و هدفمند، افزود: نقشه راه در این قرارگاه روشن است.

صابر با بیان اینکه طبق برنامه ریزی و دستورالعمل های مدون در کشور همه راهکارهای مقابله با این بیماری مشخص شده، خاطرنشان کرد: اقدامات دستگاه ها باید هدفمند باشد تا بتوانیم ضمن کاهش انتشار ویروس، زمینه های ریشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 5 کمیته در طرح غربالگری قرارگاه حاج قاسم سلیمانی آستارا

فعالیت 5 کمیته در طرح غربالگری قرارگاه حاج قاسم سلیمانی آستارا