مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 19:252020-11-24سياسي

نامناسب بودن 90 درصد اماکن مذهبی و مساجد مشهد برای استفاده معلولین


معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی گفت: واقعا متأسفیم که در شهر امام رضا(ع) هنوز 90 درصد اماکن مذهبی و مساجد برای افراد دارای معلولیت قابل استفاده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری سازمان بهزیستی، مسعود فیروزی از اجرای برنامه های هفته ی معلولین با رویکرد محدودیت های کرونا یی خبر داد و گفت: عمده کار این هفته به اطلاع رسانی، حضور فعال در فضای مجازی، تبلیغات رسانه ای در شبکه های اجتماعی و رسانه های دیداری و سایت های خبری، تشکیل نشست های محدود مدیران دستگاه ها برای جلب توجه آنها به نیازهای افراد دارای معلولیت و آگاه سازی اجتماعی در خصوص حقوق این گروه از شهروندان خواهد بود.

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی افزود: برنامه های این هفته که به صورت روزشمار به اجرا درمی آید از 8 آذرماه تا 14 این ماه استمرار دارد و تلاش می کنیم در این هفته، یک کارزار فرهنگی گسترده در سطح استان برای جلب توجه جامعه به این امر راه بیندازیم.

وی با بیان اینکه افراد دارای معلولیت، بزرگ ترین اقلیت اجتماعی در سطح جهان و کشور خودمان هستند، گفت: متأسفانه با گذشت سال ها از تشکیل سازمان بهزیستی و تصویب قوانین متعدد حمایت از معلولین و پذیرش کنوانسیون های بین المللی از سوی جمهوری اسلامی ایران، برخی مسؤولین اجرایی ما توجه کافی به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامناسب بودن 90 درصد اماکن مذهبی و مساجد مشهد برای استفاده معلولین

نامناسب بودن 90 درصد اماکن مذهبی و مساجد مشهد برای استفاده معلولین