مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 19:052020-11-24فرهنگي

دل نوشته ماهور احمدی و غزل شاکری به درگذشت خالق گلنار


در پی درگذشت کامبوزیا پرتوی کارگردان سینما و خالق فیلم ماندگار گلنار ، غزل شاکری بازیگر این فیلم و ماهور احمدی (دختر احمدرضا احمدی ) دل نوشته های را منتشر کردند.

- دل نوشته ماهور احمدی و غزل شاکری به درگذشت خالق "گلنار" در پی درگذشت کامبوزیا پرتوی کارگردان سینما و خالق فیلم ماندگار "گلنار"، غزل شاکری بازیگر این فیلم و ماهور احمدی (دختر احمدرضا احمدی ) دل نوشته های را منتشر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غزل شاکری بازیگر نقش گلنار نوشت: از صبح سیلی از تماس و پیغام تسلیت دارم جواب هیچ کدام را نداده ام خالق گلنار شما بودید و من گلنار شما و قصه مان آنقدر باورپذیر و دلنشین که حالا که رفته اید مردم مرا صاحب عزا می دانند اما من هنوز نه باور کرده ام نه گریه ! می خواهم مزه بودن شما را برای همیشه به کامم چو کلوچه شیرین داشته باشم .

آقای پرتوی عزیز جایتان آباد باشد بالایش ابر پایین کوه پایین جنگل انبوه پر درخت پایین تر دشتی دلباز، پر از گل پایین تر چشمه و رود، قُل قُل ماهور احمدی، دختر احمدرضا احمدی هم از خاطره اکران فیلم گلنار نوشت: پنج ساله هستم، با مادرم در صف گیشه سینما فرهنگ ایستاده ایم، شمایل دو خرس و یک دختر با لباسی که برایم نا آشناست و یک قورباغه بر درختان جلوی سینما نصب شده، دو ساعتی است در صف هستیم، بچه ها با مادر و پد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل نوشته ماهور احمدی و غزل شاکری به درگذشت خالق گلنار

دل نوشته ماهور احمدی و غزل شاکری به درگذشت خالق گلنار