مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 18:102020-11-24دانش

سهم کنکور در پذیرش دانشجو 40 درصد شد


قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از تاثیر 60 درصدی سابقه تحصیلی و 40 درصدی کنکور در پذیرش داوطلبان کنکور سراسری خبر داد.

- قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از تاثیر 60 درصدی سابقه تحصیلی و 40 درصدی کنکور در پذیرش داوطلبان کنکور سراسری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منصور کبگانیان در حاشیه یکصد و سی و نهمین جلسه شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور با بیان اینکه این جلسه در ادامه جلسه هفته قبل با موضوع ساماندهی کنکور (سنجش و پذیرش) برگزار شد، ادامه داد: در دستور اول جلسه گزارش علمی طبق روال جلسات قبل از مطالب مربوط به حوزه علم در کشور و بین الملل ارائه شد، همچنین شاخص های نوآوری که عمدتاً به بحث ساختارها، بنگاه ها و وضعیت اقتصادی حوزه علم و نوآوری می پردازد بررسی شد.

وی با تاکید بر اینکه کشور در شاخص های نوآوری از قبل ضعف و اشکالاتی داشته که خوشبختانه با توجه به تلاش هایی که در چند سال اخیر در این زمینه شد، مقداری این شاخص ها بهبود یافته است، اظهار کرد: ولی با اهداف نقشه جامع علمی کشور فاصله دارد به گونه ای که رتبه نواوری کشور در سال 97 در جایگاه 65 ام و در سال 98 این رتبه به 61 رسید که 4 رتبه تنزل داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم کنکور در پذیرش دانشجو 40 درصد شد

سهم کنکور در پذیرش دانشجو 40 درصد شد