مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 17:202020-11-24سياسي

توسعه زیرساخت های شهر سی سخت تنها با تفکر بسیجی و جهادی میسر است


توسعه زیرساخت های شهر سی سخت تنها با تفکر بسیجی و جهادی میسر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، علی فرد شهردار سی سخت در پیامی هفته بسیج را به تمام بسیجیان شهرستان دنا تبریک گفت.

در پیام شهردار سی سخت آمده است: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و حدیث عشق می دهد،بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید.

در این پیام آمده است: بی شک، اندیشه اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه، همواره تفکری پویا، زنده و مصون بخش کشور،در مقابل تمامی تهدیدات،حوادث مایه سرافرازی، اقتدارکشور عزیزمان بوده و ملت قدرشناس و بزرگ ایران اسلامی، امنیت و اقتدار امروز را مدیون فداکاری بسیجیانی می داند که از خود گذشتند تا نهال نورس انقلاب پا بر جا مانده و به درختی پرقدرت و تنومند تبدیل شود.

علی فرد دراین پیام می افزاید: شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در پنجم آذرماه سال 58 یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا شور انقلابی، ساده زیستی، صفا، صمیمیت، ایثار، گذشت و ایمان سرشار و تقوای الهی را در قالب بسیج بازتعریف کند و آن را به یک خواست ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های شهر سی سخت تنها با تفکر بسیجی و جهادی میسر است

توسعه زیرساخت های شهر سی سخت تنها با تفکر بسیجی و جهادی میسر است