مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 16:402020-11-24سياسي

واکنش مسعود پزشکیان به اختلافات در وزارت بهداشت با یک ضرب المثل ترکی!


پزشکیان وزیر بهداشت دولت اصلاحات در مورد اختلافات اخیر وزیر بهداشت و معاونش گفت: «اختلافی هم که از نظر من سوءتفاهم است را بنشینند و باهم حل کنند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از انصاف نیوز، پزشکیان درمورد اختلافات رسانه ای شده در وزارت بهداشت گفت: کار درستی نبود و باید اگر مشکلی هم بود در داخل سیستم حل می کردند.

اینکه معاونی نامه ای به وزیر بنویسد و بعد پخش شود از نظر من کاری سنجیده نبوده است و اگر مشکل و مسئله ای وجود داشته بهتر بود بین خودشان حلش می کردند، ولی اینکه این مسئله را رسانه ای کنند و به این شکل در فضای مجازی بپیچد، یک مقدار از نظر من دور از منطق است.

این نماینده مجلس درباره ی صحبت های وزیر درمورد دقیق نبودن پیش بینی هایی که به دستش می رسیده گفت: مشکلی که ما با تحقیقات در داخل داریم این است که بیشتر علمی و کلینیکال و بحث هایی در کلان قضیه است.

اما مشکلاتی که الان با کرونا بوجود آمده است ایجاب می کند روند کار و ترند بیماری و نحوه ی برخورد با آن ارزیابی شود؛ ما در این رابطه خیلی کم تحقیق می کنیم و یا اگر هم تحقیق می کنیم روی اینکه دارو پیدا کنیم و دارویی کشف کنیم است.

اما اینکه بررسی کنیم چگونه از این بیماری پیش گیری کنیم و نگذاریم تا این حد شایع شود مطالعات کمی کردیم و مهارت کمی هم در این رابطه درایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مسعود پزشکیان به اختلافات در وزارت بهداشت با یک ضرب المثل ترکی!

واکنش مسعود پزشکیان به اختلافات در وزارت بهداشت با یک ضرب المثل ترکی!