مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 14:552020-11-24حوادث

کشف 716 تن موادمخدر/ تأمین اعتبار برای انسداد مرزها ضروری است


جانشین فرمانده ناجا از کشف بیش از 716 تن انواع مواد مخدر طی 8 ماه و افزایش 30 درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: طی هشت ماه سال جاری بیش از 716 تن انواع مواد مخدر کشف شده که افزایش 30 درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته را نشان می دهد و این قابل توجه و تقدیر است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: تعداد عملیات هایی که در این حوزه انجام شده نشان از اعتقاد و عزم راسخ شما در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر در مرزها و کل کشور دارد.

سردار رضایی تصریح کرد: از 716 تن کشفیات مواد مخدر، 100 تن در نقطه صفر مرزی، بخشی از آن در کویر، جاده ها، جنگل و کوهستان ها بوده است؛ کشفیات قابل توجه مواد مخدر نشان از همکاری توامان حوزه های رزمی و دیپلماسی دارد.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه مردم قدردان زحمات شما هستند، به فرمایش مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) اشاره و عنوان کرد: ایشان فرموده اند: اگر یک کیلو مواد مخدر وارد کشور شود جوانان را به خاک سیاه می کشاند ؛ بنابراین در حوزه مبارزه با مواد مخدر لقب گروه نجات انسان ها برازنده شماست چراکه جان خود را در راستای مبارزه و مقابله با مواد مخدر و رضای خداو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 716 تن موادمخدر/ تأمین اعتبار برای انسداد مرزها ضروری است

کشف 716 تن موادمخدر/ تأمین اعتبار برای انسداد مرزها ضروری است