مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 14:202020-11-24سياسي

صادر نشدن بلیت برای 700 بیمار کرونایی


معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی از صادر نشدن بلیت برای 700 بیمار کرونایی در حوزه هوایی، ریلی و جاده ای خبر داد و گفت: دیگر پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده مانند ضدعفونی کردن، - معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی از صادر نشدن بلیت برای 700 بیمار کرونایی در حوزه هوایی، ریلی و جاده ای خبر داد و گفت: دیگر پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده مانند ضدعفونی کردن، رعایت فاصله اجتماعی و.

به صورت روزانه اجرا می شود.

شهرام آدم نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اجرای پروتکل های بهداشتی در همه حوزه های حمل و نقل از جمله زیر بخش های جاده ای، ریلی و هوایی همه روزه اجرا می شود و از ابتدای آذر ماه که استعلام مسافران برای انجام سفرهای داخلی برون شهری در همه زیر بخش های مختلف اجباری اعلام شد.

صدور بلیت برای مسافران منوط به اجرای این پروتکل شده و همه سیستم های خرید و فروش بلیت سفر به سامانه مورد نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متصل شد.

وی اجرای پروتکل اخیر درباره استعلام وضعیت ابتلا مسافران به ویروس کرونا از چهارشنبه هفته گذشته در حوزه ریلی و شنبه هفته جاری در حوزه هوایی تکمیل شد، افزود: در این راستا از ابتدای آذر ماه تا کنون بیش از 700 مسافر که تست کرونای آن ها مثبت شده و از اعلام نتیجه تست کمتر از 14 روز گذشته بود، بلیتی صادر نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادر نشدن بلیت برای 700 بیمار کرونایی

صادر نشدن بلیت برای 700 بیمار کرونایی