مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-24سياسي

اجرای طرح شهید سلیمانی در مساجد کمک به قطع زنجیره کرونا است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در مساجد به مثابه یک رزمایش سراسری برای قطع زنجیره کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن کریمی ظهر سه شنبه در آیین بهره برداری از پروژه ها و اجرای برنامه های هفته بسیج در ساوه، اظهار کرد: هفته گرامیداشت بسیج یادآور مجاهدت های خستگی ناپذیر مردمانی بی ادعا است و امروز بسیج و تفکر بسیجی برای ملت نقطه اتکا، اعتماد و آرامش درونی است.

وی ادامه داد: امروز تفکر بسیج به برکت تفکر حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی، تفکر بسیج به یک تفکر قالب در کشور تبدیل شده که در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عملکرد 41 ساله بسیج ر ا یک عملکرد درخشان و همراه با عزت و سربلندی برای ملت ایران برشمرد و افزود: امروز فرهنگ و تفکر بسیجی یک نیاز اصلی برای جامعه و ملت محسوب می شود و ملت ایران در طول این سال ها ملت ایران به وضوح نشان دادند که به تفکر بسیجی افتخار می کنند چراکه می دانند فرمول حل مشکلات بسیج و بسیجی بودن است.

رویکرد بسیج مسجد محور، معنویت محور، سلامت محور و خدمت بی منت به مردم است به گفته کریمی امروز رویکرد بسیج مسجد محور، معنویت محور، سلامت محور و خدمت بی منت به مردم است و بسیجیان انسان های مخلصی هستند که تحقق این رویکردها را برای خود عبادت بزرگ می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شهید سلیمانی در مساجد کمک به قطع زنجیره کرونا است

اجرای طرح شهید سلیمانی در مساجد کمک به قطع زنجیره کرونا است