مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 13:202020-11-24اجتماعي

کاهش 90 درصدی سفرهای خارج استان از طریق پایانه ها


مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد گفت: طی چند هفته گذشته، به ویژه با اعمال محدودیت های سفر، شاهد کاهش 90 درصدی سفرهای خارج از استان از طریق پایانه های مسافربری بوده ایم.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد گفت: طی چند هفته گذشته، به ویژه با اعمال محدودیت های سفر، شاهد کاهش 90 درصدی سفرهای خارج از استان از طریق پایانه های مسافربری بوده ایم.

جلال قربانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت تردد بین شهری اظهار کرد: طبق پروتکل ها و دستورالعمل های ستاد کرونا، تنها سفرهای ضروری و با ارائه تاییدیه سلامت از طریق پایانه های مسافربری امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: همچنین در صورت ضرورت انجام سفر، مسافران باید کارت ملی خود را به همراه داشته باشند و با ثبت کد ملی در سامانه ای که برای تایید سلامت در نظر گرفته شده، قبل از سفر سلامتشان تایید شود.

قربانی با بیان اینکه سفرهای خارج از استان حدود 90 درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: سفرهایی نیز که در این ایام انجام می شود، سفرهای ضروری و برای انجام کار اداری از داخل استان است.

قربانی تصریح کرد: طبق آمار، از اول تا 30 آبان امسال، 981 هزار و 500 مسافر از طریق پایانه های مسافربری شهرداری مشهد جابه جا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 90 درصدی سفرهای خارج استان از طریق پایانه ها

کاهش 90 درصدی سفرهای خارج استان از طریق پایانه ها