مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 13:102020-11-24سياسي

بررسی ابعاد حقوقی تحریم های دارویی علیه ایران


یک حقوقدان با اشاره به تاثیر تحریم های بانکی بر تحریم دارویی، گفت: ترامپ این ادعا را مطرح می کرد که اساسا تحریم دارویی علیه ایران مفهومی ندارد و مشکلات دارویی در ایران ناشی از مسائل دیگر میدانست اما این ادعا کاملا خلاف واقعیت است.

- ایسنا/خوزستان یک حقوقدان با اشاره به تاثیر تحریم های بانکی بر تحریم دارویی، گفت: ترامپ این ادعا را مطرح می کرد که اساسا تحریم دارویی علیه ایران مفهومی ندارد و مشکلات دارویی در ایران ناشی از مسائل دیگر میدانست اما این ادعا کاملا خلاف واقعیت است.

حمیده حاجی نوروزی، در نشستی مجازی با موضوع بررسی ابعاد حقوقی تحریم های دارویی علیه ایران که از سوی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در چندماه اخیر دونالد ترامپ به دلیل بحث های تبلیغاتی ریاست جمهوری و مسائل دیگر، این ادعا را مطرح می کرد که اساسا تحریم دارویی علیه ایران مفهومی ندارد و بیان می کرد که آمریکا، ایران را تحریم دارویی نکرده است و مشکلات دارویی در ایران ناشی از فساد سیستماتیک در کشور ما است و بحث قاچاق دارو را مطرح می کرد.

باید در ابتدا به این نکته بپردازیم که این ادعا کاملا خلاف واقعیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اساسا اقلام دارویی به دلیل اینکه مرتبط با سلامت، امنیت جسمی و جانی مردم است و اهمیت ویژه ای دارند، از بحث تحریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ابعاد حقوقی تحریم های دارویی علیه ایران

بررسی ابعاد حقوقی تحریم های دارویی علیه ایران