مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 12:252020-11-24اقتصادي

شیر تو شیر بازار شیر/ وقتی شیر از دامداری تا بازار 4 برابر می شود


در این رزوها که خبر گرانی اجناس و کالاهای ضروری مردم در صد اخبار اقتصادی قرار دارد قیمت شیر هم افزایش پیدا کرده است.

با اینحال نکته ای که در خصوص این افزایش قیمتی جالب توجه است آن که، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سیدمهدی حسینی: پس از کش وقوس های فراوان بر سر مسئله قیمت تمام شده نهاده های دامی و اختصاص ارز 4200 تومانی برای واردات آن و نیز دپو بسیاری از این نهاده ها در گمرک جنوب کشور، که در نتیجه منتج به کمبود و گرانی این قلم در بازار شد، مجتمع های گاوداری و دامداری اولین جایی بودند که تاثیر این معضل بر آنان هویدا شد.

  به همین ترتیب صنایع تولید شیر از آنجا که متاثر از نوسانات قیمت نهاده ها هستند خواستار افزایش قیمت فراورده های لبنی شدند.

با آنکه هنوز مصوبه ای برای افزایش قیمت شیر توسط ستاد تنظیم بازار ارائه نشده بود مشاهدات میدانی خبرنگار فارس در تهران حکایت از آن داشت که از ده روز پیش بعضی از برندهای مطرح محصولات خود را تا 60 درصد افزایش قیمت داده اند.

به عنوان مثال قیمت یک قلم کالای شیر پرچرب یکی از برندهای مطرح یک شبه از 7500 تومان به 12000تومان برای مصرف کننده رسیده بود!   با این وجود اواسط هفته پیش جلسه ستاد تنظیم بازار تشکیل شد و طی آن اعلام شد قیمت شیر خام تحویلی درب کارخانه از 2900 تومان به 4150 تومان رسیده است و فروش بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیر تو شیر بازار شیر/ وقتی شیر از دامداری تا بازار 4 برابر می شود

شیر تو شیر بازار شیر/ وقتی شیر از دامداری تا بازار 4 برابر می شود