مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 12:052020-11-24سياسي

افتتاح 181 پروژه عمرانی و خدماتی در هفته بسیج/نبرد با کرونا محله محور می شود


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: از مجموع 654 پروژه ای که از ابتدای سال جاری هدفگذاری شده بود، همزمان با هفته بسیج 181 پروژه عمرانی و خدماتی در سطح استان مرکزی با تلاش سپاه، - ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: از مجموع 654 پروژه ای که از ابتدای سال جاری هدفگذاری شده بود، همزمان با هفته بسیج 181 پروژه عمرانی و خدماتی در سطح استان مرکزی با تلاش سپاه، بسیج سازندگی و همکاری دستگاه های اجرایی به بهره برداری می رسد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی امروز سه شنبه چهارم آذرماه در آیین افتتاح چهار واحد مسکونی ویژه محرومین در روستای نورعلی بیک از توابع بخش مرکزی ساوه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد پروژه، 102 مورد واحد مسکونی محرومان است که چهار مورد آن سهم شهرستان ساوه است.

وی به افتتاح 10 مرکز فرهنگی از قبیل مسجد و حسینیه اشاره کرد و افزود: مابقی طرح آبرسانی است که شامل لایروبی قنوات، احداث کانال های آبیاری، استخر و تامین آب آشامیدنی و کشاورزی است.

سردار کریمی در ادامه به فعالیت قرارگاه سلامت برای مبارزه به کرونا در استان اشاره کرد و افزود: مشارکت مردم به صورت محله محور حلقه مفقوده قطع زنجیره کروناست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 181 پروژه عمرانی و خدماتی در هفته بسیج/نبرد با کرونا محله محور می شود

افتتاح 181 پروژه عمرانی و خدماتی در هفته بسیج/نبرد با کرونا محله محور می شود