مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-24پزشكي

راه اندازی مرکز جامع درمان سرطان در بیمارستان حضرت رسول


مدیر اجرایی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)، از آغاز پروژه ساخت مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان در این مجتمع آموزشی و درمانی خبر داد.

- مدیر اجرایی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)، از آغاز پروژه ساخت مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان در این مجتمع آموزشی و درمانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی برزگر مدیر اجرایی بیمارستان حضرت رسول (ص) گفت: مؤسسه حمایت از بیماران (محب) به یاد حاج محمدرضا اعتمادیان با مشارکت وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایران اقدام به ساخت و تجهیز مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان در مجتمع بیمارستانی حضرت رسول اکرم (ص) کرد.

وی با اشاره به برآورد حداقل 18 میلیارد تومانی برای این پروژه، افزود: این مرکز با زیر بنای دو هزار و 500 مترمربع در محوطه بیمارستان ساخته می شود.

برزگر گفت: بسیاری از بیماران مبتلا به سرطان مجبور هستند برای انجام اقدامات درمانی خود به مراکز مختلف مراجعه کنند اما با احداث این مرکز جامع از اتلاف وقت و هزینه آنها جلوگیری شده و بیماران می توانند در یک مجموعه مجهز و پیشرفته همه خدمات پزشکی مرتبط با بیماری خود را با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا با تعرفه دولتی دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز جامع درمان سرطان در بیمارستان حضرت رسول

راه اندازی مرکز جامع درمان سرطان در بیمارستان حضرت رسول