مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-24اجتماعي

تلاش معلمان خیّر گل تپه برای محرومیت زدایی


فرهنگیان بخش گل تپه به صورت خودجوش با تشکیل تیم خیرین و تعامل با گروه های خیرین استان گام های بزرگی برای کمک به دانش آموزان محروم بخش گل تپه برداشته اند.

- این روزها که ویروس کرونا تحصیل دانش آموزان را از سر کلاس و پشت میزهای درس به فضای مجازی و گوشی های هوشمند انتقال داده است، هستند خانواده هایی که توان تهیه امکانات مورد نیاز فرزندانشان را ندارند بنابراین در کنا همه این مشکلات خیرین مانند همیشه در یاری رساندن به همنوعان خود ایفای نقش می کنند.

منطقه گل تپه نیز از جمله مناطق محروم استان همدان است که بسیاری از دانش آموزان آن از داشتن امکاناتی مانند گوشی هوشمند برای ادامه تحصیل محروم هستند که با اطلاع رسانی نیروهای آموزش و پرورش خیرین به کمک این دانش آموزان آمده اند.

تهیه و اهدای 5 دستگاه تبلت برای دانش آموزان بخش گل تپه به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره آموزش و پروروش منطقه گل تپه شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه خیرین فرهنگی برای کمک به دانش آموزان پای کار هستند، گفت: در طول سال جاری و ماه های اخیر، بخشی از خیرین نوع دوست فرهنگی و غیرفرهنگی کمک های زیادی برای تهیه و خرید تجهیزات آموزشی دانش آموزان کرده اند.

علی محمودی با قدردانی و سپاس از زحمات متعهدانه فرهنگیان بخش گل تپه اظهار کرد: مدیران مدارس منطقه، به صورت خودجوش با تمام ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش معلمان خیّر گل تپه برای محرومیت زدایی

تلاش معلمان خیّر گل تپه برای محرومیت زدایی