مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:402020-11-24سياسي

خرمشهر باید از حالت نظامی خارج شود


خرمشهر زمانی پیشرفت می کند که از منطقه نظامی خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاخر ربیعی پیش از ظهر امروز در آیین معارفه شهردار خرمشهر که در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: مرکز خرمشهر و بهترین نقطه شهر هنوز به عنوان منطقه نظامی شناخته می شود.

رییس شورای اسلامی شهر خرمشهر از ممانعت بازدید بدون هماهنگی از محدوده صنعت کشتی سازی شهید موسوی در جریان بازدید از مناطق شهری خبر داد و افزود: جریان بازدید روز 30 آبان ماه سال جاری به همراه هیئت عمرانی برای ادای احترام به شهدا بایندر و نقدی که در محدوده صنایع دریایی شهید موسوی مدفون هستند، با اعتراض مجموعه نیروی دریایی مواجه شدیم که نامه ای نیز در همین راستا مکاتبه شده است.

وی ادامه داد: در نامه به صراحت قید شده است که مرقد شهدای بایندر و نقدی که در بهترین نقطه ساحلی در کوتشیخ است و مجوز فعالیت در آن نقطه از شهرداری اخذ شده و باید عوارض پرداخت شود، منطقه نظامی است و نمی توان بدون هماهنگی با نیروهای مسلح از آنها بازدید کرد.

ربیعی فر بیان کرد: در منطقه ساحلی پشت بیمارستان نیز مجوز احداث پارک بخاطر نظامی بودن منطقه داده نمی شود و این در حالی است که می توان منطقه را محصور کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمشهر باید از حالت نظامی خارج شود

خرمشهر باید از حالت نظامی خارج شود