مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-24ورزشي

استخرها تا بازگشایی مجدد از پرداخت اجاره معاف شدند


دبیر هیات نجات غریق و غواصی یزدبا بیان این که ارتقاء دوره های آموزشی در اولویت فعالیت های این هیأت قرار گرفته، از معافیت اجاره بهاء استخرهای استان تا بازگشایی مجدد خبر داد.

- محمدکاظم پارساییان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: برای اولین بار در بین هیات های استانی مجمع عمومی و سالیانه هیات نجات غریق و غواصی استان یزد بصورت وبینار با دستورکار ارائه عملکرد سال 1398 و تصویب تقویم اجرایی سه ماهه پایانی سال 1399 برگزار شد.

وی با اشاره به تاکید سرپرست فدراسیون به بیمه مسئولیت مدنی اماکن آبی تحت تملک یا اجاره هیات و بیمه ورزشی منجیان غریق افزود: مهدی مستجاب الدعوه در این مجمع از تمامی هیات های استانی خواست ارتقاء دوره های آموزشی را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

دبیر هیات نجات غریق و غواصی استان یزد به تقویم اجرایی سه ماهه پایانی سال 1399 اشاره ای کرد و گفت: برگزاری کلاس های نجات غریق 1 و 2، بازآموزی و مدیریت استخرها و سرناجیان با توجه به شرایط یی هم خبرداد و تصریح کرد: تاکنون 150 مورد تسهیلات بانکی از پنج تا هفت میلیون تومان با بازپرداخت دوساله به ناجیان استان اختصاص یافته و تمامی استخرهای استان که در تملک اداره کل ورزش و جوانان قرار دارند تا بازگشایی مجدد از پرداخت اجاره بها معاف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخرها تا بازگشایی مجدد از پرداخت اجاره معاف شدند

استخرها تا بازگشایی مجدد از پرداخت اجاره معاف شدند