مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-24فرهنگي

ناگفته هایی از زندگی سالار عقیلی


می گوید که از هفت سالگی به موسیقی علاقه مند شده است و با وجود مخالفت های پدرش، با حمایت مادرش وارد هنرستان موسیقی شد و کارش را به صورت حرفه ای آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سالار عقیلی یادآور شد: به علت علاقه ام از دوران کودکی به تئاتر، تحصیلاتم را در رشته بازیگری تئاتر ادامه دادم.

بعد هم وارد هنرستان موسیقی شدم و باب جدیدی از زندگی به رویم گشوده شد.

عقیلی اضافه کرد: بنا بر اصالتم که مربوط به استان های گلستان و آذربایجان است، کنسرت هایی با لهجه های مازندرانی و آذری اجرا کرده ام اما این اجراها فقط در کنسرت ها بوده و به صورت ضبط شده در دسترس قرار ندارد.

ولی در آینده تصمیم دارم این اجراها را ضبط کنم و در دسترس مخاطبان قرار دهم.

او بیان کرد که در هنرستان موسیقی در کنار اساتیدی چون امیر بیداریان، موسیقی را فرا گرفت و ساز تخصصی اش در هنرستان سنتور بوده و فارغ التحصیل رشته نوازندگی سنتور از هنرستان موسیقی است.

عقیلی که در برنامه رادیویی استودیو هشت رادیو نمایش حاضر شده بود، با بیان اینکه در همین هنرستان به آواز نیز علاقه مند شد، گفت: در کنار کلاس های هنرستان، به صورت فوق برنامه به مدت 9 سال در محضر استاد صدیق تعریف، آواز و ردیف های آوازی را فرا گرفتم و در سال 1380 اولین اثر خود را با نام عشق ماند با آهنگسازی استاد ارشد طهماسبی، در بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از زندگی سالار عقیلی

ناگفته هایی از زندگی سالار عقیلی