مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-24سياسي

اعلام کاندیداتوری سردار دهقان برای انتخابات 1400


اعلام کاندیداتوری سردار دهقان برای انتخابات 1400مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی کاندیداتوری خود برای انتخابات 1400 را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سردار حسین دهقان مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی در گفت‌وگویی با اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار کرد: خودم را یک عنصر کاملا ملی و انقلابی و فردی می‌دانم که آنچه تا به امروز برایم مهم بوده، در اختیار گذاشتن ظرفیت فکری، اجرایی و ذهنی خودم برای پیشبرد اهداف و منافع نظام و انقلاب بوده است.

وی توانمند کردن جامعه، تقویت زیرساخت‌های قدرت و بالا بردن شأن و منزلت کشور ملت و کشورم در صحنه جهانی را از جمله موضوعاتی اعلام کرد که تا به امروز به دنبال آن بوده است.

مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی خاطر نشان کرد: من به گرایشات سیاسی به این معنا که بگویم از جریانات سیاسی متعارف امروز جامعه و اصلاح‌طلب یا اصولگرا هستم، حتما وابستگی ندارم، بلکه به اصل اصیل و اصالت انقلاب معتقدم چون برخواسته از ناب خواسته‌ی مردم است؛ به این باور دارم و سعی میکنم این تفکر را نمایندگی کنم و فکر میکنم که قادرم یک فضا اجماع، تفاهم و گفت‌وگو در سطح ملی و یک فضای گفت‌وگوی از موضع قدرت و عزت با خارج فراهم کنم و از آن طرف هم بستر حضور همه کسانی که در موضع و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام کاندیداتوری سردار دهقان برای انتخابات 1400

اعلام کاندیداتوری سردار دهقان برای انتخابات 1400