مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-24سياسي

تشریح و تبیین برنامه های مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور


رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در دیدار وزیر آموزش وپرورش از این مرکز به تشریح و تبیین برنامه های مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی زینی وند با اشاره به برگزاری جلسات کارشناسی مبسوط با حضور کارشناسان موضوعی این مرکز و نیز مشاوران متعدد درون و برون سازمانی، اظهار کرد: با تشکیل کمیته هایی، مسائل، چالش ها و مشکلات مرکز شناسایی و در راستای آن راهکارهای مترتب بر آن ها احصاء شد.

وی افزود: طی ماه های آینده بر اساس مسئله یابی مشکلات مرکز بین الملل احصا می شود و با برداشتن گام هایی برای رفع چالش ها و بهبود فرایندها، برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت خود را اجرایی می کنیم.

زینی وند گفت: با توجه به ظرفیت های موجود و نیز اهتمام و جدیت در انجام امور قصد داریم مطالبات و چالش های رسوب شده را برآورده ساخته و این مرکز را با اجرای برنامه های مترقی و کیفیت زا، به بازوی توانمند وزارت آموزش وپرورش تبدیل نماییم.

رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با اشاره به چند مسئله مهم و راهکار متناسب با آن گفت: یکی از مهم ترین مسائل، کسری اعتبارات ارزی و ریالی برای تأمین و پرداخت حق الزحمه ها و سایر امور رفاهی و نیز احکام صادره از سوی دیوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح و تبیین برنامه های مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور

تشریح و تبیین برنامه های مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور