مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-24بين الملل

چرا حمله ترامپ به ایران غیرممکن است؟/ پاسخ یک تحلیلگر مسائل بین المللی


با توجه به اینکه ترامپ ویژگی های منحصر به فرد خودش را دارد بعید نیست که بخواهد برای بازگشت به انتخابات سال 2024 سناریو کارشکنی در مقابل بایدن را پیش ببرد.

- پایگاه خبری جماران: سفر اخیر مایک پمپئو به خاورمیانه و دیدارهای او عربستان باعث شده که تحلیلگران در خصوص اهداف این سفر نظرات مختلفی را ارائه بدهند و برخی از آنها این فرضیه را تقویت می کنند که ممکن است این سفر در راستای هماهنگی برای یک ماجراجویی علیه ایران در 60 روز باقیمانده از دولت ترامپ باشد.

اما رحمان قهرمان پور، تحلیلگر مسائل بین المللی، این سفر را در راستای نامزد شدن احتمالی ترامپ و یا حتی شخص پمپئو برای انتخابات سال 2024 آمریکا تحلیل می کنند و تأکید دارد که ترامپ اگر بخواهد در 60 روز آینده به تأسیسات هسته ای ایران حمله کند باید موافقت سنا، کنگره و رییس جمهور منتخب را بگیرد که این کار سختی است.

مشروح گفت و گوی خبرنگار جماران با رحمان قهرمان پور را در ادامه می خوانید: آقای قهرمان پور! تحلیل شما از سفر اخیر پمپئو به منطقه در شرایطی که کمتر از 60 روز تا پایان دولت ترامپ باقی مانده چیست؟ آیا باید منتظر تحول جدیدی در خاورمیانه باشیم؟ به هر حال با این وضعیتی که در داخل آمریکا پیش آمده و ترامپ اصرار دارد بر اینکه تقلب شده و از طرف دیگر هم شکایت های حقوقی او به نتیجه نرسیده، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا حمله ترامپ به ایران غیرممکن است؟/ پاسخ یک تحلیلگر مسائل بین المللی

چرا حمله ترامپ به ایران غیرممکن است؟/ پاسخ یک تحلیلگر مسائل بین المللی