مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 10:002020-11-24حوادث

علت حادثه پل مرتضوی اعلام شد


معاون ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: علت تشدید بار ترافیکی شدید امروز صبح در مسیر جنوب به شمال نواب محدوده بالاتر از پل مرتضوی نقص فنی و بریدن ترمز یک دستگاه خودروی پراید بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، سرهنگ محمد رازقی گفت: در ساعت 08:00 صبح امروز در مسیر جنوب به شمال نواب بالاتر از پل مرتضوی یک دستگاه سواری پراید به اصطلاح ترمز بریده و پس از آن، چون راننده بر رویکنترل وسیله نقلیه خود کنترلی نداشته، خودرو در سرازیری نواب شروع به حرکت کرده و پس از طی مسافت کوتاهی و پس از برخورد با گردریل‌های کناری اتوبان متوقف می‌گردد.

معاون ترافیک پلیس راهور پایتخت ادامه داد: به همین علت و با توجه به این حادثه و انحراف دیگر رانندگان به خاطر برخورد نکردن با این سواری.

صبح امروز شاهد بار سنگین ترافیکی در این محدوده بودیم که با حضور عوامل پلیس راهور و آمدن به موقع جرثقیل و خارج نمودن این خودرو، از بار ترافیکی کاسته شد و جریان ترافیک به حالت اولیه بازگشت.

رازقی از رانندگان خودور‌ها خواست قبل از حرکت از سالم بودن سیستم‌های خودور مطمئن شوند و سپس اقدام به حرکت کنند تا دیگر شاهد بروز ترافیک در سطح شهر نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت حادثه پل مرتضوی اعلام شد

علت حادثه پل مرتضوی اعلام شد