مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-24اقتصادي

پاسخ به چرایی افزایش قیمت مرغ/کاهش عرضه و افزایش تقاضای علت گرانی


باید بگوییم مدیریت تولید مرغ ما مدیریت مناسبی نیست، ولی زمانی که قیمت مرغ کم می شود جوجه ریزی کاهش می یابد، - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اقتصادیحسینعلی قوانلو رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران درباره نوسانات امروزه بازار مواد غذایی به سوالات خبرنگار فارس پاسخ داد.

فارس: به نظر شما علت افزایش قیمت مرغ در بازار چیست؟ قوانلو: متاسفانه همواره شاهد تغییر سینوسی قیمت مرغ بودیم از 9 هزار و 500 تومان در شب عید به بیش از 26 هزار تومان رسید! دلیلش کاهش عرضه مرغ و در پی آن افزایش تقاضا است.

 باید بگوییم مدیریت تولید مرغ ما مدیریت مناسبی نیست، زمانی که قیمت مرغ کم می شود جوجه ریزی کاهش می یابد، تولیدکننده حسب سود و زیان اقدام به تولید کرده و برای کنترل قیمت جوجه اقدام به کاهش در تولید می کند.

جوجه ریزی امروز ما در استان قیمت مرغ 45 روز دیگر را مشخص می کند، از آنجایی که ما شاهد کاهش عرضه مرغ هستیم قیمت مرغ افزایش پیدا کرد، البته دولت با تزریق 500 تن مرغ به بازار به کاهش قیمت کمک کرد ولی با اتمام این مرغ ها قیمت افزایش پیدا کرده است.

فارس: اینکه نهاده ها با قیمت بالا به دست تولیدکنندگان می رسد را قبول دارید و در این زمینه چه کارهای انجام شد؟ قوانلو: الان عرضه مرغ کم شده است، البته ضعف های مدیریتی وجود دارد، باید اقدامات تشویقی همچون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به چرایی افزایش قیمت مرغ/کاهش عرضه و افزایش تقاضای علت گرانی

پاسخ به چرایی افزایش قیمت مرغ/کاهش عرضه و افزایش تقاضای علت گرانی