مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-24سياسي

مجلس در افزایش سرمایه صندوق نوآوری برای رشد شرکت های دانش بنیان همکاری می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، روح الله متفکر آزاد، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز بر نقش شرکت های دانش بنیان در توسعه اقتصادی کشور تاکید کرد و گفت: - عضو فراکسیون دانش بنیان مجلس گفت: مجلس در زمینه افزایش سرمایه و تصویب قوانینی برای حمایت از دانش بنیان ها با نهاد هایی مانند صندوق نوآوری همکاری خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، روح الله متفکر آزاد، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز بر نقش شرکت های دانش بنیان در توسعه اقتصادی کشور تاکید کرد و گفت: نوآوری و فناوری در آینده اقتصاد دنیا، سهم عمده ای خواهد داشت.

ما نیز با وجود قانون دانش بنیان توانسته ایم به خوبی به این عرصه وارد شده و شاهد رشد بالایی در این حوزه نیز باشیم به طوری که تاکنون بیش از 5 هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعال هستند.

وی ادامه داد: هرچند هنوز از نظر کمیت و کیفیت به ایده آل مورد انتظار مقام معظم رهبری یعنی فعالیت 14 هزار شرکت دانش بنیان در عرصه های مختلف اقتصادی کشور دست نیافتیم.

این در حالی است که اکوسیستم فناوری کشور از ظرفیت، پتانسیل و نیروی کارآمد و تحصیلکرده بسیاری برخوردار است که می توان با اتکا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس در افزایش سرمایه صندوق نوآوری برای رشد شرکت های دانش بنیان همکاری می کند

مجلس در افزایش سرمایه صندوق نوآوری برای رشد شرکت های دانش بنیان همکاری می کند