مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-24سياسي

لزوم گره گشایی از مشکلات بنگاه های اقتصادی استان سمنان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بر ضرورت گره گشایی از مشکلات بنگاه های اقتصادی استان در دوره تحریم و کرونا تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی استان سمنان نسبت به رفع مشکلات زیرساختی و مالی واحدهای تولیدی و صنعتی مسئول هستند.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بر ضرورت گره گشایی از مشکلات بنگاه های اقتصادی استان در دوره تحریم و کرونا تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی استان سمنان نسبت به رفع مشکلات زیرساختی و مالی واحدهای تولیدی و صنعتی مسئول هستند.

علیرضا شریفی نژاد 4 آذرماه در نشست ارتباط تصویری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان باحضور ویدئو کنفرانسی آشناگر ، استاندار سمنان در سالن کوثر استانداری افزود: برای تحقق شعار سال تمامی مدیران دستگاه های اجرایی باید در کنار یکدیگر باشند و با وحدت رویه می توان برای توسعه اقتصادی استان تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: گره گشایی از مشکلات بنگاه های اقتصادی وظیفه مسئولان است و دستگاه های اجرایی نسبت به رفع دغدغه های صنعتگران مسئول هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: در ماه های گذشته تسهیلات خوبی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان پرداخت شد که این رویه مثبت با تلاش مسئولان ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم گره گشایی از مشکلات بنگاه های اقتصادی استان سمنان

لزوم گره گشایی از مشکلات بنگاه های اقتصادی استان سمنان