مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-24سياسي

از مشق دین تا تمرین کارآفرینی/ طلبه بسیجی که محدود به مسجد و لباس نشده است


احمد دریکوند، طلبه بسیجی است که با کشت گیاهان دارویی توانسته اشتغال زایی خوبی برای روستاهای جنوب خرم آباد ایجاد کند، او معتقد است؛ لباس روحانیت مانعی برای انجام کار و فعالیت نیست بلکه عملی کردن آتش به اختیار مقام معظم رهبری است و آتش به اختیار بودن تنها .

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، این روحانی جوان که 35 سال سن دارد علاوه بر فعالیت های دینی و مذهبی با روی آوردن به فعالیت های کشاورزی توانسته برای 5 نفراشتغال زایی مستقیم و 150 نفر به طور غیرمستقیم شغل ایجاد کند.

دریکوند که سطح دو حوزه را به پایانن رسانده و پایه دهم سطح سوم را هم گذرانده فعالیت کشاورزی خود را با کشت گونه ی خاص به لیمو آغازکرده، گونه ی که علاوه بر اشتغال زایی بازار خوبی هم دارد.

  این طلبه جوان که حدود سه سال است فعالیت های کشاورزی را آغاز کرده، با توجه به هفته بسیج می گوید: نقش بسیج به عنوان یک نهاده برخاسته از دل مردم در بسیاری از جنبه ها از جمله کارآفرینی نقشی مهم و قابل توجه است.

  چطور شد به کشت گیاهان دارویی روی آوردید؟  چند سال در دفتر نهاد رهبری دانشگاه لرستان در دانشکده کشاورزی فعالیت داشتم و همین سبب آشنایی من با کشت گیاهان دارویی شد، پس از مشورت های زیادی که با دوستانم در شهرهای مختلف داشتم کار را شروع کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مشق دین تا تمرین کارآفرینی/ طلبه بسیجی که محدود به مسجد و لباس نشده است

از مشق دین تا تمرین کارآفرینی/ طلبه بسیجی که محدود به مسجد و لباس نشده است