مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-24بين الملل

وزیر دفاع عراق وجود 2 هزار داعشی در شمال بابل و بغداد را تایید کرد


در حالی که وزیر دفاع عراق از وجود دو هزار داعشی در شمال بابل و بغداد و مناطق آزادشده خبر می دهد، گروه اطلاعاتی «الصقور» نیز از دستگیری هزاران تروریست طی ده ماه گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که امیر عبدالمنعم الساعدی تحلیلگر امور امنیتی عراق درباره تشدید عملیات های تروریستی در استان هایی مشخص در این کشور با حمایت آمریکا هشدار می دهد، جمعه عناد السعدون وزیر دفاع عراق، امروز تایید کرد که هنوز دست کم دو هزار داعشی در شمال بابل، بغداد و مناطق آزادشده حضور دارند.

گروه اطلاعاتی الصقور وابسته به نوشت که این گروه موفق شد سه تروریست عامل حمله تروریستی به برج دیدبانی ارتش در منطقه الزیدان در ابوغریب را به هلاکت برساند.

وی افزود: این تروریست ها دوازدهم ماه جاری یک برج دیدبانی ارتش را در منطقه زیدان هدف قرار دادند که به شهادت یک سرباز از لشکر مسئول امنیت در ابوغریب منجر شد.

پس از گذشت شش ساعت از این حمله، یک عملیات امنیتی با هماهنگی فرماندهی عملیات مشترک ، نیروی هوایی ارتش و نیروهای لشکر 14 با نظارت فرماندهی کل نیروهای مسلح و وزیر کشور آغاز شد و طی آن تروریست ها تحت پیگرد و تعقیب قرار گرفتند و در نهایت در منطقه الزیدان کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع عراق وجود 2 هزار داعشی در شمال بابل و بغداد را تایید کرد

وزیر دفاع عراق وجود 2 هزار داعشی در شمال بابل و بغداد را تایید کرد