مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-24سياسي

خسارات فتنه 88 برای مردم تبیین شود/9دی فرصت مقابله با توطئه ها


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خواستار تبیین شفاف خسارات فتنه 88 برای مردم در ایام گرامیداشت یوم الله 9 دی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله 9 دی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و با حضور نمایندگان دستگاه های عضو برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) خواستار توجه هرچه بیشتر جامعه به حضرت ولی عصر عجل الله شد.

وی افزود با توجه به بیماری فراگیر و مشکلات موجود باید ضمن رعایت بهداشت به وجود قطب عالم هستی امام زمان عجل الله متوسل شویم.

محمودی اهمیت حماسه 9 دی را به عنوان یکی از قله های افتخار آفرین این حماسه ملت ایران دانست و گفت: امسال نه دی ایام فاطمیه اول است و با توجه به اینکه حضرت زهرا سلام الله پرچمدار دفاع از ولایت و بصیرت افزایی بود باید از این فرصت جهت روشنگری و خنثی سازی سازی توطئه های دشمنان نهایت استفاده را برد.

دشمن دائماً در حال فتنه انگیزی است وی افزود: دشمنان دائماً در حال فتنه انگیزی هستند که با لطف الهی تاکنون فتنه های آنان خنثی شده ولی 9 دی و فاطمیه یک فرصت استثنایی جهت مبارزه با فتنه گری دشمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارات فتنه 88 برای مردم تبیین شود/9دی فرصت مقابله با توطئه ها

خسارات فتنه 88 برای مردم تبیین شود/9دی فرصت مقابله با توطئه ها