مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:202020-11-24سياسي

بیمه معلم چند فقره غرامت فوت بر اثر کرونا پرداخت کرد؟


معاونت اشخاص و مسئولیت بیمه معلم گفت: تلاش کردیم غرامت فوت بیمه نامه های عمر و حادثه را با توجه به مشکلات مادی و معنوی خانواده ها حداکثر ظرف 48 ساعت پرداخت کنیم تا بتوانیم نقشی هرچند کوچک در برطرف کردن نیاز هم وطنان داشته باشیم.

- معاونت اشخاص و مسئولیت بیمه معلم گفت: تلاش کردیم غرامت فوت بیمه نامه‌های عمر و حادثه را با توجه به مشکلات مادی و معنوی خانواده‌ها حداکثر ظرف 48 ساعت پرداخت کنیم تا بتوانیم نقشی هرچند کوچک در برطرف کردن نیاز هم‌وطنان داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، از اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که شیوع ویروس کرونا در کشور به صورت رسمی اعلام شد.

با توجه به عملکرد این ویروس منحوس، برخی بخش های اقتصادی کشور باید فعال تر از سایر بخش ها عمل می کردند که از آن جمله می توان به بخش بیمه اشاره کرد.

یکی از شرکت های فعال در صنعت بیمه در این زمینه، بیمه معلم بوده است که همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور اقدامات مهم و موثری را جهت مقابله و کاهش اثرات این ویروس انجام داد.

در ادامه به بررسی اقدامات بیمه معلم در گفتگو با عباس معینی معاونت اشخاص و مسئولیت خواهیم پرداخت.

پرداخت 829 فقره غرامت فوت بر اثر کرونا عباس معینی معاونت اشخاص و مسئولیت بیمه معلم با نگاهی به وضعیت کلان صنعت بیمه، اظهار داشت: نمی‌توان تاثیر پاندومی کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه معلم چند فقره غرامت فوت بر اثر کرونا پرداخت کرد؟

بیمه معلم چند فقره غرامت فوت بر اثر کرونا پرداخت کرد؟