مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-24حوادث

انهدام شبکه توزیع داروهای قاچاق، کمیاب و نایاب در یزد


سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه الغدیر یزد در عملیاتی، شبکه توزیع داروهای قاچاق، کمیاب و نایاب از جمله داروی کرونا را کشف کردند.

- ایسنا/یزد سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه الغدیر یزد در عملیاتی، شبکه توزیع داروهای قاچاق، کمیاب و نایاب از جمله داروی کرونا را کشف کردند.

در عملیات غافلگیرکننده توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه و با حضور میدانی، چند تیم عملیاتی گروه سازمان یافته قاچاق دارو کرونا و توزیع خارج از شبکه درمان در استان یزد منهدم شد.

در این عملیات و با حکم قضایی منازل و مخفیگاه های شناسایی شده، مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیر زیادی دارو به ویژه ی داروی کرونا کشف و ضبط شد و در این رابطه چهار نفر از جمله یک متهم سابقه دار در حوزه قاچاق دارو به اتهام قاچاق کالای ممنوعه از طریق نگهداری و عرضه دارو خارج از شبکه به صورت غیر قانونی و به صورت شبکه ای سازمان یافته و باندی و همچنین تهدید علیه بهداشت دستگیر و روانه زندان شدند.

سربازان گمنام سپاه یزد در این عملیات مقادیر زیادی دارو از جمله داروهای موثر در درمان کرونا مانند اکتمرا( actemra) ، رمدسیویر (remdisivir) و فاویپیراویر ( favipiravir) کشف و ضبط کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام شبکه توزیع داروهای قاچاق، کمیاب و نایاب در یزد

انهدام شبکه توزیع داروهای قاچاق، کمیاب و نایاب در یزد