مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-24اجتماعي

مناف هاشمی: مردم باید 5 هزار تومان پول بلیت بدهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: 5 هزار و 700 دستگاه اتوبوس، - معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران درباره قیمت بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: 5 هزار و 700 دستگاه اتوبوس، 1507 واگن مترو و نزدیک به 80 هزار تاکسی در تهران تردد می کنند.

وی با اشاره به سن ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: در حوزه واگن چهارصد دستگاه نیازمند به روز رسانی هستند و قطعات آن ها باید فعال شود در حوزه اتوبوسرانی هم حدود 60 درصد اتوبوس ها فرسوده هستند و با حدود 40 درصد از آن ها می توان تا 4 الی 5 سال دیگر کارکرد.

هاشمی با بیان اینکه شرایط خوبی در حوزه حمل و نقل عمومی در طول 10 سال گذشته نداشته ایم گفت: 40 هزار تاکسی فرسوده هستند و اگر شرایط ناوگان حمل و نقل عمومی را با وضعیت کنونی کرونا مقایسه کنید می بینید که درآمد اتوبوس، مترو و تاکسیرانی کاهش یافته است و نتوانسته اند خود را به روز کنند.

وی گفت:در حال حاضر 250 کیلومتر مترو داریم که باید به بیش از 500 کیلومتر برسد، اما طی 25 سال گذشته منابعی که دولت باید اختصاص می داد و قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناف هاشمی: مردم باید 5 هزار تومان پول بلیت بدهند

مناف هاشمی: مردم باید 5 هزار تومان پول بلیت بدهند