مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:302020-11-24اقتصادي

توقیف 50 هزار ماسک غیربهداشتی در شاهین شهر


مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه از پلمب یک واحد کارگاه تولید ماسک غیربهداشتی و توقیف 350 بسته دستمال کاغذی و دستمال توالت در شاهین شهر، - ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه از پلمب یک واحد کارگاه تولید ماسک غیربهداشتی و توقیف 350 بسته دستمال کاغذی و دستمال توالت در شاهین شهر، خبر داد.

علی پارسا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تشدید نظارت ها بر عملکرد و اجرای محدودیت ها در واحدهای تولیدی، صنعتی و اصناف توسط بازرسان بهداشت محیط، اظهار کرد: بازرسان بهداشت محیط با دستور مقام قضایی، یک واحد کارگاه تولید ماسک را که به صورت مخفیانه در شرایط غیربهداشتی اقدام به تولید ماسک و دستمال می کرد، شناسایی و پلمب کردند.

وی با اشاره به توقیف 50 هزار ماسک غیر بهداشتی از این واحد کارگاهی، افزود: در توقیف و پلمب این واحد کارگاهی علاوه بر 50 هزار ماسک غیربهداشتی سه دستگاه برش، دو دستگاه پرس، مواد اولیه تولید ماسک و نایلون های بسته بندی نیز توقیف و به واحد بهداشت محیط به منظور تعیین تکلیف انتقال داده شد.

پارسا همچنین از توقیف و ضبط بیش از 350 بسته دستمال کاغذی و دستمال توالت از این کارگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این کارگاه با بسته بندی دستمال کاغذی در بسته های پلاستیکی و درج آدرس یکی از استان های کشور اقدام به عرضه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 50 هزار ماسک غیربهداشتی در شاهین شهر

توقیف 50 هزار ماسک غیربهداشتی در شاهین شهر