مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-24اقتصادي

متخلفان بازار مرغ در آذربایجان غربی بیش از 2 میلیارد تومان جریمه شدند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: طی روز های گذشته 233 مرغ فروشی استان بر اثر گران فروشی مبلغ دو میلیارد و 116 میلیون تومان جریمه شده اند.

- غلامرضا بابی در گفت وگو با خبرنگارفارس در ارومیه، اظهار داشت: طی روز های گذشته 233 مرغ فروشی استان بر اثر گران فروشی مبلغ دو میلیارد و 116 میلیون تومان جریمه شده و برای مرغداری ها و کشتارگاه ها نیز جریمه 600 میلیون تومانی ثبت شده است.

وی ادامه داد: هیچ کس حق گران فروشی نداشته و بنابراین مردم می توانند نشانی مرغ فروشی هایی که اقدام به گران فروشی می کنند را به 124 اطلاع دهند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه سازمان صنعت و معدن استان به موارد گران فروشی مرغ رسیدگی می کند عنوان کرد: روزانه حداقل 45 تا 50 تن مرغ به یخچال توزیع می شود تا شوک حاصل از کمبود مرغ شکست شود.

بابایی تصریح کرد: با توجه به اینکه براساس تصمیم گیری مسوولان کشوری در گذشته، جوجه ریزی به مدت 10 روز انجام نشد، بنابراین هم اکنون مرغ های عرضه شده در بازار به اندازه جوجه هستند.

این مقام مسوول اضافه کرد: همچنین موضوع نظارت و عرضه مرغ بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و سازمان جهاد کشاورزی نیز کار توزیع آن را بر عهده می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان بازار مرغ در آذربایجان غربی بیش از 2 میلیارد تومان جریمه شدند

متخلفان بازار مرغ در آذربایجان غربی بیش از 2 میلیارد تومان جریمه شدند