مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-24ورزشي

ایجاد گشت تاکسیرانی برای رعایت جدی پروتکل ها در شهر شیراز


مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شیراز از فعالیت گشت ویژه تاکسیرانی برای رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتمهیدات بهداشتی در این زمینه اتخاذ کرده، افزود: با توجه به وضعیت قرمز شهر شیراز از از روز گذشته گشت های ویژه رعایت پروتکل های بهداشتی در تاکسی های سطح شهر به اجرا درآمده است.

حسن شاهی با اشاره به اینکه در طی این مدت گزارشاتی مبنی بر عدم رعایت پروتکل توسط سرنشینان درتاکسی گزارش شد و در کمیته انضباطی با آنها برخورد شده، افزود: اما در عین حال تصمیم گرفتیم برای حفظ سلامت عموم شهروندان با ایجاد گشت بهداشتی موارد تخلف در مورد نحوه رعایت پروتکل بهداشتی در تاکسی ها به صورت ویژه بررسی شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شیراز افزود: مواردی همچون نزدن ماسک، سوار کردن سه سرنشین در عقب خودرو از جمله موارد عدم رعایت پروتکل بهداشتی است.

حسن شاهی خاطر نشان کرد: از عموم شهروندان و مسافرین تاکسی ها تقاضا می کنیم با رعایت پروتکل های بهداشتی به قطع زنجیره ابتلاء کمک کنند.

حسن شاهی افزود: از رانندگان تاکسی خواسته شده به هیچ عنوان برای سوار کردن مسافر سوم در عقب خودرو توقف نکنند و از مسافرین نیز درخواست می شود از این مورد ممانعت و خود نیز برای حضور در تاکسی دارای دو سرنشین در صندلی عقب اصرار نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد گشت تاکسیرانی برای رعایت جدی پروتکل ها در شهر شیراز

ایجاد گشت تاکسیرانی برای رعایت جدی پروتکل ها در شهر شیراز