مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-24سياسي

مشکل صادرات 750 هزارتن سیب درختی در آذربایجان غربی رفع شود


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی بر ضرورت حل مشکلات پیش روی صادرات سیب درختی در استان و 750 هزارتن سیب ذخیره شده در سردخانه های استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول جلیلی صبح سه شنبه در جلسه شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارات تابعه، با تبریک هفته بسیج بر بسیجیان سرافزارمیهن اسلامی، اظهار کرد: در شرایط کنونی اشاعه تفکر بسیجی در جامعه با مدیریت جهادی برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و تأمین امنیت غذایی ضروری است.

وی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی استان نیز 72 شهید را در راه دفاع از آرمان های امام راحل و دستاوردهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و اکنون نیز نیروهای بسیجی سازمان همچون زمان 8 سال جنگ تحمیلی خود را در برابر تهاجم دشمنان خارجی و توطئه های داخلی آماده می سازند.

جلیلی تصریح کرد: سالانه بیش از 600 هزار تن گندم در استان با کیفیت متوسط و بالا در استان تولید می شود که مازاد نیاز استان بوده و هیچ گونه مشکلی در تولید گندم استان وجود ندارد و کمبود نان در واحدهای نانوایی به علت اختلاف قیمت آرد یارانه ای در بازار آزاد است.

وی ادامه داد: کمبود و افزایش قیمت گوشت مرغ در طی هفته های اخیر به علت عدم عرضه موقت جوجه یک روزه در طی مهر ماه در کشور بوده که این امر با جوجه ریزی بیش از 4 میلیون قطعه ای در آبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل صادرات 750 هزارتن سیب درختی در آذربایجان غربی رفع شود

مشکل صادرات 750 هزارتن سیب درختی در آذربایجان غربی رفع شود