مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-24اقتصادي

اهدای 10 سری جهیزیه به زوجین جوان توسط گروه جهادی راسخون


مسئول گروه جهادی راسخون حوزه صاحب الزمان(عج) جهرم گفت: تهیه 10 سری جهیزیه به ارزش 200 میلیون تومان و ذبح سه راس گاو به ارزش 50 میلیون تومان در هشت ماهه اول امسال انجام شده است.

- خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی ها ؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج: داوود اوسط  در گفت وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت:گروه جهادی راسخون از ابتدای شیوع ویروس کرونا برای کنترل این بیماری وارد عمل شد که ابتدا با گندزدایی معابر و مکان های عمومی با سازماندهی  نیروهای مردمی فعالیت کرد.

وی افزود: در ادامه روند مقابله با این بیماری منحوس به تولید دستکش و ماسک پرداخته و در کنار این کار 1000 بسته حمایتی به ارزش هر بسته 250 هزار تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

اوسط با بیان اینکه به نیت سلامتی آقا امام زمان(عج) و همه بیماران همچنین رفع این بلا، سه راس گاو به ارزش 50 میلیون ذبح شده است، بیان داشت: با کمک خیرین و مردم جهرم، یک راس گاو در ابتدای شیوع این بیماری به ارزش 18 میلیون تومان، یک راس گاو دیگر در عید قربان به ارزش 15 میلیون و دیگری در عید غدیر خم به ارزش 17 میلیون ذبح و گوشت آنان در قالب بسته هایی بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول گروه جهادی راسخون با بیان اینکه در هشت ماهه اول امسال، ده سری جهیزیه کامل آماده شده است، بیان داشت: به منظور تسریع در تشکیل خانواده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 10 سری جهیزیه به زوجین جوان توسط گروه جهادی راسخون

اهدای 10 سری جهیزیه به زوجین جوان توسط گروه جهادی راسخون