مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-24اقتصادي

جهادکشاورزی موظف به تامین مرغ گرم به قیمت مصوب است


جهادکشاورزی موظف به تامین مرغ گرم به قیمت مصوب است.

- ایسنا/زنجان دادستان زنجان گفت: جهادکشاورزی موظف به تامین مرغ گرم به قیمت مصوب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی با بیان اینکه جهادکشاورزی موظف به تامین مرغ مورد نیاز استان به قیمت مصوب است، اظهار کرد: عرضه مرغ در استان تا به امروز با نرخ 21 هزار تومان بوده که در سایر استان ها حتی با قیمت 34 هزار تومان عرضه می شود.

دادستان زنجان با بیان اینکه باید مشخص شود آن مقدار نهاده های دامی که بر اساس ارز 4200 تومانی از سوی جهادکشاورزی به تولیدکنندگان داده و تحویل کدام تولیدکننده شده است؛ از اینرو به همان میزان که نهاده یارانه ای توزیع شده بایستی از مرغ داران و کشتارگاه مرغ به نرخ مصوب برای استان تامین شود.

وی تاکید کرد: هرگونه کوتاهی در این زمینه به معنی تضییع سرمایه های عمومی، بیت المال و تضییع حقوق شهروندان بوده و بر اساس قوانین مربوطه و دستورالعمل مجازات ترک فعل قابل تعقیب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمبود و افزایش پی درپی مرغ از سال 97 در استان زنجان، هر چند ماه یکبار تکرار می شود و گاهی کار به جایی می رسد که مردم برای خرید مرغ صف می کشند و این در حالی است که در این استان بیش از نیاز مصرف کننده، تولید وجود دارد و حال دلایلی از قبیل نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادکشاورزی موظف به تامین مرغ گرم به قیمت مصوب است

جهادکشاورزی موظف به تامین مرغ گرم به قیمت مصوب است