مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-24حوادث

اجرای طرح ارتقای انضباط اجتماعی و توقف 19 وسیله نقلیه در اسدآباد


فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از توقیف 19 دستگاه وسیله نقلیه مزاحم و متخلف در نتیجه اجرای طرح ارتقای انضباط اجتماعی طی چهار روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در راستای ارتقای انضباط اجتماعی در شهرستان اسدآباد، پیشگیری از وقوع تصادفات خسارتی و جانی، برخورد با رانندگان مزاحم و متخلف و همچنین رفع گره های ترافیکی در چهار روز گذشته، مأموران پلیس راهور با همکاری یگان های تابعه به اجرای طرح ارتقای انضباط اجتماعی پرداختند، گفت: 9 دستگاه موتورسیکلت و 10 دستگاه خودروی متخلف در نتیجه اجرای این طرح توقیف شد.

وی افزود: عدم استفاده از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی و نداشتن مدارک شناسایی، عدم همراه داشتن گواهینامه و مدارک و ایجاد مزاحمت برای شهروندان از جمله تخلفات رانندگان بوده است.

یاری بیان کرد: علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر و 13 فقره انواع سرقت، 10 معتاد و خرده فروش ،13 سارق، هفت نفر جلبی و 13 نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری سارق و خریدار کابل های مسروقه در این شهرستان در نتیجه عملیات ضربتی رده های تابعه در اواخر هفته گذشته نیز خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و سیم های برق شبکه هوایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقای انضباط اجتماعی و توقف 19 وسیله نقلیه در اسدآباد

اجرای طرح ارتقای انضباط اجتماعی و توقف 19 وسیله نقلیه در اسدآباد