موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-24سياسي

پروانه سلحشوری: بگذارید زنان برای جامعه کلان تر هم مادری کنند


رواج بحث هایی چون صیغه، چندزنی و … که به صورت تبلیغات شرعی در داخل ایران مطرح می شود در بروز معضل خیانت بسیار تأثیرگذار است.

- پروانه سلحشوری نماینده سابق تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات است وی همچنین استاد دانشگاه آزاد اسلامی و عضو کارگروه زنان روستایی، عشایر و مناطق محروم معاونت زنان و خانواده ریاست‌جمهوری است.

سلحشوری در بیان موضوعات مربوط به زنان و حمایت از آن‌ها در مجلس پیشین پیشگام بوده و نطق‌های جنجالی داشته است به طوریکه انتقادات زیادی نسبت به موضع‌هایی که نسبت به زنان و حمایت از حقوق آن‌ها داشته، به او وارد شده است.

روزنامه صبح امروز (خراسان رضوی) در گفت‌وگو با پروانه سلحشوری به موضوع تأثیر حمایت‌های اجتماعی بر توانمندی زنان پرداخته است.

پرسش محوری از این قرار است که برای ترفیع جایگاه زنان، جامعه ایرانی چه میزان از آن‌ها حمایت می‌کند؟ موانع موجود و برخی سیاست‌های کلان تا چه حد زنان را برای حضوری مؤثرتر و پررنگتر در جامعه به عقب می‌راند؟ آیا جامعه‌پذیری زنان برای توانمندی اجتماعی و سیاسی توسط نهادهای مسئول به درستی صورت می‌گیرد؟ سلحشوری در گفت‌وگوی پیش رو به فعالیت زنان در نهادها و سازمان‌های مردم‌نهاد اشاره می‌کند و آن را برای توانمندی زنان مؤثر می‌داند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه سلحشوری: بگذارید زنان برای جامعه کلان تر هم مادری کنند

پروانه سلحشوری: بگذارید زنان برای جامعه کلان تر هم مادری کنند