مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 07:152020-11-24سياسي

بهره ناچیز بوشهر از مزیت شیلات/ بلاتکلیفی چند ساله بندر صیادی هلیله


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: استان بوشهر با وجود برخورداری از طولانی ترین ساحل با خلیج فارس بهره کمی از مزیت شیلات برده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشست با معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران اظهار داشت: استان بوشهر با وجود برخورداری از طولانی ترین ساحل با خلیج فارس بهره کمی از مزیت شیلات برده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت سازمان شیلات از صیادان و پرورش دهندگان آبزیان تاکید کرد و اظهار داشت: استان بوشهر به عنوان قطب تولید و صادرات آبزیان در کشور محسوب می شود و بخش عمده ای از مردم استان با صیادی و پرورش میگو ارتزاق می کنند.

وی با اشاره به بازدید خود و مدیرکل شیلات استان بوشهر از برخی بنادر و اسکله های صیادی استان گفت: متاسفانه اسکله های صیادی استان علیرغم پیگیری های مکرر و داشتن مصوبات لازم دارای مشکلات عدیده و فراوانی هستند که تاکنون لاینحل مانده است.

جمیری تامین اعتبار لازم برای تکمیل اسکله صیادی جفره را یکی از دغدغه های اصلی صیادان بوشهری ذکر کرد و افزود: علیرغم قرار گرفتن بندر صیادی هلیله در ردیف پروژه های ملی در دهه 70 این پروژه بعد از سال ها همچنان بلاتکلیف مانده و مشکلات فراوانی را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره ناچیز بوشهر از مزیت شیلات/ بلاتکلیفی چند ساله بندر صیادی هلیله

بهره ناچیز بوشهر از مزیت شیلات/ بلاتکلیفی چند ساله بندر صیادی هلیله