مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-24سياسي

ماجرای 4 سال هماوردی و شکست ترامپ در مواجهه با آیت الله خامنه ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا مقدم فر، عضو هیات علمی دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی، طی یادداشتی، به بررسی و تحلیل ماجرای 4 سال هماوردی ترامپ در مواجهه با آیت الله خامنه ای پرداخت و معتقد است، - حمیدرضا مقدم فر در یادداشتی به بررسی 4 سال هماوردی ترامپ در مواجهه با آیت الله خامنه ای پرداخت.

مواجهه ای که شکست های مفتضحانه ای برای ترامپ به همراه آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا مقدم فر، عضو هیات علمی دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی، طی یادداشتی، به بررسی و تحلیل ماجرای 4 سال هماوردی ترامپ در مواجهه با آیت الله خامنه ای پرداخت و معتقد است، ترامپ در عرصه سیاست خارجی علاوه بر چین و روسیه و کره شمالی با ابر حریفی در ایران پنجه در افکند که شکست های مفتضحانه ای برایش به همراه آورد.

متن یادداشت آقای مقدم فر به شرح زیر است:انتخابات آمریکا مانند چهار سال قبل فرصتی فراهم کرد تا افکار عمومی دنیا باطن لیبرال دموکراسی را به عیان مشاهده کنند.

چهار سال قبل پیروز میدان رقابت های انتخاباتی در اظهارات انتخاباتی اش علنا نظام لیبرال دموکراسی را زیر سوال برد و در طول چهار سال حضور در کاخ سفید با رفتار و سیاست ورزی ملهم از سرمایه داری افسارگسیخته کارنامه سیاهی از نظام سیاسی آمریکا پیش روی ملت ها گشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای 4 سال هماوردی و شکست ترامپ در مواجهه با آیت الله خامنه ای

ماجرای 4 سال هماوردی و شکست ترامپ در مواجهه با آیت الله خامنه ای