مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:502020-11-24ورزشي

باشگاه های ورزشی متخلف در تعطیلی دو هفته ای بندرعباس پلمب می شوند


سرناظر کمیته بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان از پلمب باشگاه های متخلف در تعطیلی دو هفته ای اماکن ورزشی شهرستان بندرعباس خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان سرناظر کمیته بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان از پلمب باشگاه های متخلف در تعطیلی دو هفته ای اماکن ورزشی شهرستان بندرعباس خبر داد.

ریحانه مرادی در گفت و گو با ایسنا، گفت: باشگاه ها و اماکن ورزشی متخلف و بی توجه به ابلاغیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرستان بندرعباس پلمب می شوند.

وی افزود: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی کرونا در خصوص تشدید محدودیت های کرونایی و اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان به منظور جلوگیری و کنترل شیوع بیماری، فعالیت کلیه باشگاه ها و اماکن ورزشی خصوصی و دولتی در سطح شهرستان بندرعباس از تاریخ یکم تا چهاردهم آذرماه ممنوع است.

مرادی بیان کرد: با توجه به بازرسی های دوره ای صورت گرفته از اماکن ورزشی در دوران کرونا با هدف سالم سازی اماکن ورزشی و ارتقا سطح کیفیت ارائه خدمات به ورزشکاران، رصد باشگاه های ورزشی در ایام تعطیلات توسط بازرسین این کمیته همچنان در حال انجام است.

سرناظر کمیته بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه های ورزشی متخلف در تعطیلی دو هفته ای بندرعباس پلمب می شوند

باشگاه های ورزشی متخلف در تعطیلی دو هفته ای بندرعباس پلمب می شوند