مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-24اقتصادي

اعتراض تولیدکنندگان لوازم خانگی به ترخیص کالاهای برند بوش


انجمن لوازم خانگی در نامه ای به وزیر صمت نسبت به احتمال ترخیص لوازم خانگی بوش اعتراض و تاکید کرده که تامین ارز واردات مواد اولیه، اجزای و قطعات مورد نیاز تولید از اولویت بالاتری برخوردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه طی چند روز گذشته حواشی بسیاری را داشت، اعتراض و تاکید کرده که تأمین ارز واردات مواد اولیه، اجزای و قطعات مورد نیاز تولید به مراتب از اولویت بالاتری برخوردارند.

در متن این نامه آمده است: با تشکر از توجهات جنابعالی و پیگیری های دلسوزانه در خصوص رفع مشکلات و موانع تولید به استحضار می رساند متأسفانه بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعلامی از سوی معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران، در برنامه تهران 20 شبکه 5 سیما جمهوری اسلامی تعداد 420 کانتینر لوازم خانگی برند بوش در گمرک شهید رجایی ثبت سفارش و تأیید منشا ارز گردیده و در آستانه ترخیص می باشد.

کالاهایی که حتی با ارز نیمایی تأمین ارز شده و میلیونها دلار برای آن اختصاص یافته و از تریبون صدا و سیما اعلام می شود که دیوان عدالت اداری در خصوص ترخیص آن ها رأی صادر نموده است.

شوربختانه در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب مزین به جهش تولید گردیده و تولیدکنندگان کالای لوازم خانگی با همت والای خود و علیرغم وجود انواع محدودیت ها از تأمین ارز مواد اولیه ضروری این صنعت استراتژیک و مصرفی تا تأمین ورق های فولادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض تولیدکنندگان لوازم خانگی به ترخیص کالاهای برند بوش

اعتراض تولیدکنندگان لوازم خانگی به ترخیص کالاهای برند بوش