مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:152020-11-24اقتصادي

تنها مجوزی که این روزها دولتی ها صادر می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آنقدر گفتیم و شنیدیم که دیگر نسبت به گرانی اجناس بی حس شده ایم؛ اما بهتر است به سمع ونظر مسئولانی که خریدهایشان را خودشان انجام نمی دهند برسانیم که آیا می دانید قیمت 24 قلم محصول خوراکی و پراستفاده خانوارهای کشور .

- ، گرانی فلان جنس یا افزایش قیمت فلان خدمات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آنقدر گفتیم و شنیدیم که دیگر نسبت به گرانی اجناس بی حس شده ایم؛ اما بهتر است به سمع ونظر مسئولانی که خریدهایشان را خودشان انجام نمی دهند برسانیم که آیا می دانید قیمت 24 قلم محصول خوراکی و پراستفاده خانوارهای کشور به طور میانگین از ابتدای فروردین سال جاری یعنی تنها در هشت ماه، 65 درصد افزایش داشته است؟ آیا می دانید تورم ماهانه اقلام خوراکی در آبان ماه 13 درصد و برابر با تورم اقلام خوراکی در یک دهه آن هم در کشورهای جنگ زده است؟گویا تنها مجوزی که این روزها دولتی ها صادر می کنند، گرانی فلان جنس یا افزایش قیمت فلان خدمات است.

آمارها نشان می دهد تورم نقطه ای آبان ماه حدود 46 درصد بوده که پنجمین تورم بالا در 10 سال اخیر است.

تورم آبان ماه دارای دو نکته اساسی است؛ اولا تورم ماهانه اقلام خوراکی روی رقم بسیار بالای 13 درصد است، ثانیا این افزایش قیمت سفره دهک های پایین درآمدی را بیشتر هدف قرار داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها مجوزی که این روزها دولتی ها صادر می کنند

تنها مجوزی که این روزها دولتی ها صادر می کنند