مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:302020-11-24حوادث

دستگیری سارقین میلیاردی در شهرکرد


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری دو سارق که طی 7 سال، حدود 5 میلیارد ریال از اموال و وجه نقد یکی از داروخانه های شهرکرد را سرقت کرده اند خبر داد.

- منوچهر امان اللهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از یک داروخانه در شهرکرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: پس از تحقیقات پلیس، یک متهم زن که مسؤول فنی داروخانه بود شناسایی و پس از هماهنگی قضایی و با رعایت مسائل شرعی دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت داده شد.

وی بیان داشت: متهم در بازجویی پلیس آگاهی ابتدا منکر هر گونه سرقت شد ولی پس از چندین ساعت بازجویی فنی به سرقت وجه نقد، دارو و وسایل آرایشی و بهداشتی از داروخانه با همدستی خواهرش اعتراف کرد که بلافاصله با دستور قضایی متهم دیگر نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

امان اللهی تصریح کرد: هر 2 متهم در بازجویی کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن اعتراف به جرم سرقت از داروخانه، بیان داشتند که طی 7 سال، حدود 5 میلیارد ریال از اموال و وجه نقد از داروخانه را سرقت کرده اند که با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقین میلیاردی در شهرکرد

دستگیری سارقین میلیاردی در شهرکرد