مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 04:552020-11-24سياسي

روش های مشارکت در بازسازی و توسعه حرم امامین عسکریین(ع)


علاقه مندان جهت مشارکت می توانند به دو روش نقدی و غیر نقدی همچنین به عنوان خادم افتخاری با تخصص مورد نیاز ستاد در پروژه ها و اعتاب مقدسه به شرح ذیل اقدام نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) و علاقه مندان جهت مشارکت می توانند به دو روش نقدی و غیر نقدی همچنین به عنوان خادم افتخاری با تخصص مورد نیاز ستاد در پروژه ها و اعتاب مقدسه از جمله مشارکت در بازسازی و توسعه حرم امامین عسکریین (ع) به شرح ذیل اقدام نمایند.

علاقه مندان می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #233* تلفن همراه و انتخاب گزینه سامرا به صورت نقدی در توسعه حرم امامین عسکریین (ع) مشارکت کنند.

هم چنین می توانند با مراجعه به ستادهای بازسازی عتبات عالیات سراسر کشور و پرداخت مبلغ دلخواه به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان (POS) در قبال دریافت رسید مالی یا قبض مشارکت نمایند.

افرادی هم که علاقه مند به کمک های غیر نقدی در بازسازی عتبات عالیات هستند می توانند از روش های زیر اقدام نمایند: 1.

کامل کردن فرم خادم افتخاری https://atabat.

org/fa/forms/2 2.

مراجعه به منو باشگاه خادمان ستاد و عضویت در سامانه (در حین ثبت اطلاعات تخصص خود را اعلام نموده و گزینه تمایل برای خدمت در اعتاب مقدسه و پروژه های ستاد بازسازی عتبات عالیات به صورت خادم افتخاری تحت عنوان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های مشارکت در بازسازی و توسعه حرم امامین عسکریین(ع)

روش های مشارکت در بازسازی و توسعه حرم امامین عسکریین(ع)