مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 18:402020-11-23اقتصادي

اختصاص 2500 سهمیه مشاغل خانگی به خوزستان


سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان گفت: در طرح «توسعه مشاغل خانگی» دو هزار و 500 سهمیه اشتغال به استان خوزستان تخصیص داده شد.

- اهواز- سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان گفت: در طرح توسعه مشاغل خانگی دو هزار و 500 سهمیه اشتغال به استان خوزستان تخصیص داده شد.

زینب پارسا فخر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح توسعه مشاغل خانگی با هدف تولید و توسعه کسب و کار همزمان با سراسر کشور در خوزستان انجام می شود.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان اعلام کرد: توانمندسازی متقاضیان در قالب مشاوره و آموزش های کوتاه مدت مهارتی، آشنایی با نیاز بازار، کمک در راستای تولید استاندارد و برند سازی محصولات، اتصال به بازارها برای فروش محصولات خانگی از طریق پیشرانان، ایجاد فروشگاه های اینترنتی در مکان بازارهای اینترنتی با تعرفه مقرون به صرفه از جمله اهداف این طرح است.

وی بیان کرد: این طرح به مهارت خاصی نیاز ندارد و افراد متقاضی قبل از ورود به طرح ارزیابی و استعداد سنجی می شوند و افراد واجد شرایط پس از گذراندن آموزش های تخصصی و کاربردی لازم از طریق پیشران ها به بازارهای کسب و کار وصل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2500 سهمیه مشاغل خانگی به خوزستان

اختصاص 2500 سهمیه مشاغل خانگی به خوزستان