مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:552020-11-23اجتماعي

بروز خسارات در تاسیسات آبی استان بوشهر /سامانه بارشی شدیدی در راه است


معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای استان بوشهر گفت: به دلیل حجم بالای بارندگی در مدت زمان کم، در چند نقطه از سامانه انتقال و شبکه های آبیاری و زهکشی شاهد بروز خساراتی بوده ایم.

- ایسنا/بوشهر معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای استان بوشهر گفت: به دلیل حجم بالای بارندگی در مدت زمان کم، در چند نقطه از سامانه انتقال و شبکه های آبیاری و زهکشی شاهد بروز خساراتی بوده ایم.

عبدالطیف عباسی نژاد در حاشیه بازدید از تاسیسات آبی شهرستان های گناوه و دشتستان گفت: عمده بارش های سامانه اخیر در شمال استان به ویژه شهرستان های گناوه و دشتستان به وقوع پیوست.

وی اظهار کرد: در 48 ساعت اخیر تلاش شد تا سیلاب های رودخانه دالکی را به صورت ایمن و باحداکثر ظرفیت کانال، وارد شبکه آبیاری دالکی نموده و از هدررفت آن جلوگیری شود.

این کارشناس افزود: همچنین سیلاب ورودی میان حوزه ای رودخانه شاپور در پایین دست سد رییس علی دلواری کنترل گردید و به شبکه آبیاری انتقال داده شد تا اراضی تحت پوشش این شبکه نیز از این بارندگی ها منتفع شوند.

معاون آب منطقه ای بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین آب مازاد سیلاب از طریق تخلیه کننده های کانال ها جهت استفاده های محیط زیستی به رودخانه منتقل گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز خسارات در تاسیسات آبی استان بوشهر /سامانه بارشی شدیدی در راه است

بروز خسارات در تاسیسات آبی استان بوشهر /سامانه بارشی شدیدی در راه است